2015. nov 18.

DIY: Szülinapi képkeret ereklyékkel

írta: IgenPicur
DIY: Szülinapi képkeret ereklyékkel

Már közeledik Picúrka első szülinapja és már nagy izgalmak közepette készülődök az eseményre. Igazából ez nekünk olyan nagy ünnep, mert hát a gyerek még kicsi ahhoz, hogy megértse mi is az a születésnap. Tavaly ilyenkor még a várandóság boldogságfelhőjében lebegtem és már vártam a hónap végét. December 1-től befejeztem volna a munkát és terveim szerint szűk két hónap alatt csak magunkkal törődtem volna... Sütöttem volna karácsonyra mézeskalácsot, vásárolgattam volna babaruhákat, feltettem volna a lábam és egész nap forró teát szürcsölgetve simogattam volna a pocakom... Ez volt a nagy elképzelés, de Ti már tudjátok, hogy nem vihettem véghez, mert december 21.-én kórházba kerültünk...

Na de most nem is erről akartam írni, hanem hogy Picúr kis apróságait eddig egy cipős dobozban gyűjtögettem, azzal a szándékkal, hogy nosztalgiából majd néha - néha nézegetni fogjuk. Aztán jött az ötlet, hogy kéne kitenni otthon pár képet a gyerekről... Végül is ötvöztem a kettőt, mert az Ikeaban beszereztem egy 3D-s képkeretet. A keret egy mélyebb fajta, értsd az üveg és hátlap között kb. 3 cm "üreg" van. Beleszuszakoltam az első fotót róla, első dudókáját amit Apucitól kapott, egy 0-ás pelust amilyet az inkubátoros időszakban hordott és a Keresztanyám készítette első ici - pici kötött cipőcskéjét. A holmit tű - cérnával erősítettem a hátlaphoz. A fontos dátum és méretek persze nem maradhattak le, ezeket kész öntapadós matricákból raktam össze. Nagyjából egy órát vett igénybe a "munka" és nagy örömömet leltem benne.

Keretbe zárt emlékek Picúr születéséről, hogy így is szem előtt tudjuk tartani honnan indult!

p1010333.JPG

Szólj hozzá

DIY