2015. nov 23.

Közeledünk... 1 nappal előtte

írta: IgenPicur
Közeledünk... 1 nappal előtte

szomorú vasárnap

Már péntek óta kétségek között feküdtem a kórházban és vasárnap még mindig az újvári szülészeten voltam. A napom nagyjából úgy alakult mint a szombat, óránkénti szívhang monitor és minden reggel - délelőtt - délben - délután - este - éjjel ultrahangos vizsgálat. Szerintem a gyerek feje és köldöke a végére behorpadt, mert annyit nyomogatták már. Legalábbis én azt éreztem. Áramlás vizsgálatkor mindig megkeresik a fő eret a fejecskéjében és aztán nézik a köldöki áramlást - amit a köldökzsinór fő erében mérnek, és persze a sebességet is ahogyan áramlik a vér. Ez az áramlás komplex és indexként határoz meg egy értéket. Ahogy emlékszem 100-90 között normálisnak tekinthető, nekem viszont 60-80 közöttieket mértek. Erre tudtam következtetni a kommentekből és amit a monitoron láttam, nem magyarázták el részletesebben. Sajnos többször előfordult, hogy a mért intervallumban 0 (nulla) volt az érték, ami azt jelenti vannak időszakok amikor egyáltalán nincs áramlás és ez nagyon rossz a babának... Étkezéstől - étkezésig kellett várnom, hogy megengedjék, mert hát bármelyik pillanatban változhatott volna a helyzet. Gondoltam akkor így hogyan tápláljam a gyereket, ha alig ehetek valamicskét...

Egész nap csak azt hallgattam minden vizsgálatkor, hogy majd hétfőn reggel fogják eldönteni hogyan tovább, ma már biztosan nem lesz műtét. A vajúdó szobatársaim úgy 17.00-ig mind megszültek és utána nem jött egy sem, egyedül voltam a szobán. Egész éjszaka nem zavart meg minket senki, csak a nővérkék a szokásos szívhang méréssel. Fura volt a hirtelen jött "nyugalom", olyan vihar előtti csend érzésem volt. Nem baj, legalább alszom még egy picit, gondoltam én. De a magánytól, honvágytól és attól, hogy hihetetlenül hiányzik B. nem tudtam igazán jót aludni. Kezdek rosszul lenni a szurkodástól, vizsgálgatástól és főleg a várakozástól... eluralkodott rajtam a totális kétségbeesés, annyira féltem Picúrt. Folyt. köv...

ketsegbeeses.jpg

Szólj hozzá

terhesség kivizsgálás