2016. jan 02.

'15 decemberi feljegyzéseim

írta: IgenPicur
'15 decemberi feljegyzéseim

Mikulás, Fili koncert, Maminbaba, szülinapom, Karácsony, Óév búcsúztatás...

dec. 2 - Ma csopin Picúr csak parkolt és parkolt és parkolt, na meg nézegetett. Nem hajlandó mászni a pályán. Foxi este leesett "lábról", nincs magánál azt látjuk, nem néz ki jól.

dec. 3 - Drága kutyinkat ebéd előtt elengedtük a kutyamennyországba. Sajnálom nagyon.

dec. 5 - Este hozzánk is ellátogatott a Mikulás :)

mikulas.JPG

Mikulás hozta a rucit, trendi karácsonyi pingvinek, köszönjük Ancsika!

dec. 8 - Ma voltak nálunk látogatóban az Ikrek köszönteni Picúrt. Sokat nőttek ők is, imádni valóak és nagyon ügyesek.

csajok.JPG

dec. 9 - Emma és Noémi szülinapja, Istenke éltesse Őket sokáig egészségben és boldogságban!

dec. 10 - Reggel volt Picúr első pszichológiai "felmérője". Zsófit első látásra megkedvelte és együttműködő volt vele, ettől tartottam egy kicsit. Persze kalandozott a tükör előtt, de a feladatokat csinálgatta. Tudom a gyengéit és azt, hogy mi nem megy, nem is álltatom magam. Pontozva ca 9-10 hónapos értelmi szintet hoz, ami teljesen megfelel a korrigált korának. Igazából nem vártam a vizsgálattól semmi különöset, jó móka volt kipróbálni. Picúr olyan amilyen, ha nem is olyan okos, de a miénk!

dec. 14 - Ma voltunk délelőtt végre a latin baba - mama hordozós fitness táncórán. Eránál Maminbabáztunk, nagyon jó móka volt. Mesélő jelek bemutató is volt és kiderült, hogy a könyvet a jelelésről ami már régen megvan azt Márti írta és most személyesen is találkoztam vele. Szupi volt, jövünk máskor is. Barátságos volt a fogadtatás.

dec. 15 - Hazaértünk a zeneterápiáról és bekajáltam hirtelen a nagy éhségemben. Estére lett olyan epegörcsöm azt hittem belehalok, hányással és hasmenéssel ahogy kell. Év végi testi reset...

dec. 17 - Ma már jobban vagyok. Gabinál voltunk idei utolsó különóránkon. Este volt a Szentegyházasfalusi gyermek Filharmónia koncertje a templomban. Fantasztikus élmény volt, Picúr is nagyon élvezte a zenét. Még a fogadást is kibírta.

dec. 18 - Sokan megleptek ma szülinapomon. Este pezsgőztünk picit, jöttek Anyósómék, Anyu és Ancsiék, jól esett a spontán akció.

dec. 22 - Kontrollra vittem Picúrt, tüdő rendben, de a takony nem bír abbamaradni. Ma láttuk először élőben Hannát egy pár pillanat erejéig, igggen cuki a Kisasszony! Este halászlé alapot főztünk, rengeteget, mondta B. írjam fel, mert ilyet többet így nem csinálunk hehe.

dec. 23 - Este bekészítettük a fát, napközben még vittem - hoztam a cuccost Győrben.

dec. 24 - Nagyon szépen és boldogan telt a Szenteste, Picúrka nagyon jól bírta mint mindig, lényeg, hogy legyen társaság.

karacsony.JPG

dec. 26 - Ma mi főztünk ebédet, reggeltől sürgülődtünk, jól sikerült. Amikor mindenki elment mi is sétáltunk egy jót. Eléggé bekajáltunk... megint.

dec. 27 - Egész nap pihentünk, utóbbi 3 napban Picúr kicsit túl volt pörgetve. Jó lenne ha már végre aludna kicsit.

karacsony2.JPG

dec. 28 - Boltban voltam, intéztem és rendezgettem, de igazából semmi értelmes dolgot. Azt hiszem év végére elfáradtam.

dec. 30 - Erőteljesen ücsörög, most állandóan felül hasról, négykézlábról jobbra is balra is. Szerencsére váltogatja az oldalakat. A Z-ülés nem megy így még nagyon görbül a háta. Aggódom mert nem tudja eléggé támasztani a gerincét és tekeredik. A jobb oldalon a hátizom is láthatóan erősebb. Most a térdelésből rütyüli magát, aztán lábujjhegyre áll és kapaszkodik. Szerintem pár hét és fel fog állni mindenhol. Nem rajongok ezért az ötletéért, félelmetes.

karacsony3.JPG

dec. 31 - Otthon hármasban nyugiban a tv-előtt feltett lábakkal, kajával teli asztallal, pezsgővel a keünkben és elégedett arccal ünnepeltük a Szilvesztert. Nem vágytunk sehova, csak arra, hogy együtt legyünk. Pá-Pá 2015!

Szólj hozzá

barátok napló