2016. már 03.

'16 februári feljegyzéseim

írta: IgenPicur
'16 februári feljegyzéseim

Sikerekben gazdag hónap: mászik, feláll, matat, kiszed, odaad, felismer és értelmez...

feb. 1 - Végre eljutottunk Maminbabázni és kipróbáltuk egy hordozót, amit Era ajánlott nekünk. Nagyon fontos volt, hogy a kendő után most egy stabil és Picúr állapotának megfelelő hurcit szerezzünk be. A kendőben már nem tudtam biztonságosan és gyorsan megkötni, mert Picúr rengeteget ficereg és állandóan kicsúszik a popója alól a kendő. Attól féltem még ha tibetivel át is kötöttem, hogy kicsúszik, mint egyszer az Aldiban amikor a sima hátizsákos kötéssel, kicsúszott. Utólag jöttem rá, hogy az overálja susogós csúszós anyaga volt a ludas. Én azt hittem vehetek csatosat, már simán hordhatom csatosban, mert azt egyszerűbb felrakni, mondjuk kocsiból ki-be.. De végülis egy megkötős, párnázott, mindenhol állítható Mei Tai-ra esett a választás. Terpesze akár 3-5 éves korúra is állítható így ez egy hosszútávon is használható hurci. Nem utolsó sorban fantasztikus barna-fehér jacquard anyagból készült, jövő héten el is hozzuk majd.

feb. 2 - Ma kezdtük a 6 hetes baba - jelbeszéd tanfolyamot Mártinál a Mesélő Jelek-et, nagyon jó a társaság, Picúr élvezte az új helyet. Sokat várok a jeleléstől, meglátjuk mikorra "érik be" a dolog Picúrnál.

feb. 4 - Disznóvágás, megint. Este hazajöttünk és hoztuk Sárát is, jót mókáztak együtt, annyira imádja unokanővérét, olyan jó őket együtt látni játszani.

feb_4.JPG

Sapkapróba!

feb. 5 - Ma hosszú idő után mentünk Vojtázni, katasztrófa volt, Picúr minden porcikája ellene volt és minden erejét a visításba fektette, utána órákig nem bírtam megnyugtatni, ennyire még soha nem borult ki.

feb. 6 - Fogzik Picúr, én meg beteg lettem, tegnap nagyon kifújt a szél.

feb. 8 - Elhoztuk az új hurcinkat, már most imádom. Megjött a könyv- rendelésem is, Panka Naplójával kezdem, imádnivaló.

feb. 9 - Hurrá megtört a jég, már tegnap is észre vettem, h. Picúr egyre többet mászik négykézláb, eddig csak 2 max 3 lépéssel indított aztán a szokásos gyors kúszás. Szerintem lassacskán rájön, hogy így is lehet haladni. Most megint kicsit többet esik-puffan, néha még elhagyja egy kezét vagy lemarad a lába.

feb. 10 - A pályán a billegőt beleértve ma végigkúszta, a lejtőn is felvágtatott, SIKER! Ma már céltudatosan direkt ment rá a fiók kihúzására, kiszedi a zoknikat, amikor megunta visszalöki a fiókot, kerül egyet és kezdi újra.

feb. 11 - Hannácskával sétáltunk, jó volt kimozdulni.

feb. 12 - Ma megint szarul vagyok, ez most komolyabb, érzem. Jött Sára, Ő is beteg, körbefertőzzük egymást az tuti, de jól elvoltak, legalább érkeztem elmosogatni.

feb_12.JPG

feb. 13 - Nyomnám az ágyat, már amennyire Picúr mellett lehet.

feb. 15 - Ma voltunk a bemutató órán a Gézengúzban alanyként V4 országok közös projektje keretein belül voltak itt Győrben a csehek, szlovákok. Valahogy kibírtam de mire hazaértünk teljesen elgyengültem.

feb. 17 - Hívtak a Gyerekrendelőből ne vigyem Picúrt az 1 éves oltásra, mert nem oltanak a sok beteg végett...

feb_16.JPG

... a függöny az egy fantasztikusan érdekes valami!

feb. 18 - Belázasodtam, hangom is elment, szupi.

feb. 20 - Megérkezett Annától a posta, szuper könyvek! Nagyon örültünk neki!

feb. 22 - Picúr ma először vette rendesen kezébe a xylofon ütőt és már csak a lapkákat üti, nagyon ügyes! Imád zenélni. Este megkóstolta élete első palacsintáját amit persze Apa sütött neki!

feb_22.JPG

feb. 23 - Délután nézegettem a Brendon-os babacucc katalógust, kerestem bilit, persze Picúr sem maradhatott ki, imád lapozni és észrevettem minden oldalon megkereste a babát, vagy kisgyereket és odamutatott és mosolygott. Az egész katalógust végiglapoztuk és minden oldalon kértem mutassa meg a babát és pásztázta szemeivel a színes lapokat és nagy örömmel megtalálta. Meghatódtam :).

feb. 24 - Ma voltam bent a cégben a papírok végett, Picúr nagyon elvolt a kollégákkal, hihetetlen mennyire lekötik az új ingerek és hogy mennyire érdeklődő, egy óra alatt egyszer sem hiányolt engem :). Este énekelgettük a szokásos mondókákat és mutogattam neki, aztán az egyik versike során rámutatott az orromra, hogy "szól anya dudája?" címszó alatt és én akkor mondom dúdú, a sajátját is és papáét is megmutatta, jupí!

feb. 25 - Ma volt itt Krisztina, elhozta a beszélő kocsit ami járássegítő is későbbre és magyarul beszél. Délután kifizettük a Huplét is, ezúton is nagyon - nagyon köszönjük Kláriéknak, másképp nem tudom hogyan jutottunk volna hozzá egy használt és ilyen kitűnő állapotú darabhoz. Sikeres nap volt!

feb_25_2.JPG

feb. 26 - Kiszedőset játszottunk tojástartóval és kupakkal, élvezte! már odaadja, ha kérem tőle, de ha nem kérem akkor is, talán nemsokára majd be is pakol :)

feb_25.JPG

feb. 29 - Ma nincs jól Picúr, valahogy levert és fáradt és nyűgös, csak a cici kell neki egész nap, enni sem nagyon akar, meglátom mi lesz ebből. Tegnap és ma is estére hőemelkedése lett, csak nem valami vírus? Kivárom a reggelt mi lesz, egyébként meg nem állna, betegen is csak a csibészkedés.

feb_26.JPG

A tévé bűvöletében álldogál és borzolja a kedélyeket :D

Szólj hozzá

napló