2016. aug 09.

'16 júniusi feljegyzéseim

írta: IgenPicur
'16 júniusi feljegyzéseim

végre nyár lett, imádom!

jún. 3 - Bölcsi után indultunk Siófokra Petiékhez, az utat jól viselte a kis Drágám, ott is nagyon elvolt. Minden részletet megfigyel.

jún. 8 - Újabb oltást kapott, de most vállba, amin annyira meglepődött, hogy csak bámult nagyokat, a sírás is elmaradt, jót nevettünk rajta a Doktornővel, de Picúr már csak ilyen.

jún. 9 - Picúr magabiztosan küldi a puszikat, ezt a bölcsiben tanulta, pedig csak 2 órákat jár oda.

img_20160608_160833.jpg

jún. 14 - Magabiztosan pápázik és pacsizik, küldi a puszikat és csinálja az énekekhez a tanultakat. Megismeri és előre üdvözli az ismert arcokat, eddig ezt nem csinálta, nagyon boldog vagyok. Ahol csak meg tud kapaszkodni feláll, akár egy kézzel is, aztán guggol, feláll, de ha sietni akar akkor még mindig mászik inkább.

jun_14.jpg

jún. 16 - Hugi volt nálunk szinte egész nap, olyan jó volt együtt lenni, bárcsak gyakrabban jönne haza.

jún. 17 - Endokrinológián voltunk vérvételen, szerencsére most elsőre sikerült vért venni, azt hittem jobban megviseli, de kifelé a rendelőből már vigyorgott úgyhogy elvittem bölcsibe.

jún. 18 - Családi nap a Zárdaudvarban. Jó volt kimozdulni, B.-nek este osztálytalija volt, azt hittem majd este jó sokáig dolgozok miután Picúr elaludt, de úgy elfáradtam, csak bámultam a TV-t.

jún. 22 - Mentünk a pajzsmirigy vizsgálat eredményéért. Hát nem tett boldoggá a Doktornő, hogy szeptembertől hormont akar adni Picúrnak, mert hogy elmarad a növekedési görbén és hogy idén voltak magasabb TSH értékei is... A növekedésre csak annyit tudtam mondani, hogy a DS-es nemzetközi görbe alapján 50 percentilisen van, amit a Down-Ambulancia rendben lát. Hát azért Picúr nemde?

jún. 23 - Ma beavattuk az új medencénket, mert a másik agyonlyukadt.

jún. 25 - Egész hétvégén fürcsiztünk, nagyon szupi ez a nyár.

jún. 28 - Pozsonyban a Down-Ambulanciában megőrültek Picúrért, úgy imádják. Annyira ügyesen produkált mindent amit kell, tapsolt, mondókákra mutogatott, gagyogott, mászott, felállt, a játékokkal rendeltesszerűen játszott, közvetlen és kedves volt, pápázott, puszit küldött és a vérvétel során sem cirkuszolt. Olyan de olyan nagyon büszke vagyok rá!

jún. 30 - Ma jönnek haza Mamikáék a kirándulásból, már nagyon várjuk őket ebéddel.

jun_24.jpg

Szólj hozzá

napló kivizsgálás