2015. aug 04.

'15 júliusi feljegyzéseim

írta: IgenPicur
'15 júliusi feljegyzéseim

nyári szünet és hőségriadók

júl. 2 - Ma megint usziban voltunk, nagyon jól ment és legalább én is edzek.

júl. 4 - Kollégáink esküvőjén voltunk gratulálni. Jó volt őket megint látni, szép számban összejöttünk, gügyögtek Picúrnak, neki fontos hogy szeressék és elfogadják, egy vigyor volt mint mindig!

júl. 5 - Ma a Plauter udvarban családi napoztunk. Apáék horgásztak, mi csajok meg a medence mellett töltöttük el az időt, brutális meleg volt megint - csobbanás - szárítkozás - szopizás az árnyékban. Jól leégtünk egyébként. Ma van Anyósomék 40.házassági évfordulója, magunknak is ezt kívánom, hogy megéljük.

júl. 6 - Ezen a héten nincs uszi, hőségriadó van szombat óta, 39C! Alig lehet kibírni, már bennt is katasztrófa 26C.

júl. 7 - Ma elkezdte Picúr a kóstolgatást és a tejci után első próba a répa volt, ízlett neki.

júl. 8 - Nem voltunk ma sehol, a kedd éjjel szörnyű forró volt és éjszaka sem hűlt le a ház 36C alá. A levegő meg sem mozdult, Picúr alig aludt, egész nap próbáltunk pihenni. Délután megérkezett a vihar és a lehűlés 25C. Megsütöttem életem első baracklepényét, fincsi volt.

júl. 9 - Ma már tök hideg lett és hülye szél, komolyan mondom semmi sem jó.

júl. 10 - Barátném babája 99% kislány, végre lesz Elődnek barátnője is, csupa jó hírek. Picúr fogzik mint állat, de sehol egy fog. Ma almalevet kóstolgatott.

júl. 11 - Ma kimentünk horgászni, fogtak 2 pontyot, Picúrnak tetszett kinnt, nagyon figyelmes és mindent jól megnéz magának, imád a szabadban lenni.

júl. 16 - Kettesben maradtunk Picúrral, Apa elment a Tiszára horgászni. Picúr tanulgat az ivó üvegéből inni és jól ment neki.

img_20150717_150706.jpg

júl .17 - Belevágtam Picúr sztorijainak megírásába és startolom a blogot, bár fogalmam sincs hogyan kell, bizonytalan vagyok, hogy ez tényleg jó ötlet-e.

júl. 19 - Apa végre hazaért, hihetetlen Picúr mennyire apás gyerek.

júl. 20 - Ezen a héten nincs Vojtázás, mert a terapeutánk szabadságol, így minden nap nekem kell. Ma levágattam a hajam mert szörnyen hullott és úgy néztem ki mint egy fej káposzta.

júl. 22 - Tanácsadóban voltunk, Picúrka ma 6,8 kg és 66 cm, szupi!

júl. 24 - Újabb kolléganő esküvőjén gratuláltunk és ott is érkezik a baba, csak nem tudjuk miféle, fiú vagy lány ez meglepi lesz :).

júl. 25 - Apa élete első kürtöskalácsát sütötte faszénen. Picúrka élvezte a családi grillezést és a papáék kényeztetését.

júl. 28 - Egyéni óránk volt a terapeutánál kb. 2 hónapja voltunk utoljára. Végre át tudtuk beszélni Picúrra szabottan milyen gyakorlatokat lehet elhagyni és mire fektessük a hangsúlyt, ami fontos most a vállöv és oldalsó hasizmok erősítése a kéztámasz és átfordulás végett.

img_20150727_165937.jpg

júl. 30 - Betaknyosodott Picúr, szerintem megfázott és erről én tehetek mert éjjelre lehűlt a levegő és nem takartam be rendesen...

júl. 31 - Hurrá nyaralunk, Picúr első kirándulása a Balcsira, már nagyon izgulok, hogy viseli majd az utazást és az idegen környezetet.

Szólj hozzá

napló