2016. jún 02.

'16 áprilisi feljegyzéseim

írta: IgenPicur
'16 áprilisi feljegyzéseim

munka, Picúr foglalkozásai, háztartás, hát nem érkezek mindennel, mindenből egy kevés jobb mint a semmi...

ápr. 1 - Ma kezdtem meg újra a munkát, persze távmunkában, otthonról. Mintha Picúr érezné, hogy kicsit elveszek az idejéből, mert tegnap lebetegedett. 

ápr. 2 - Új móka Hugi által az alagút, köszönjük!

alagut.jpg

ápr. 5 - Hosszabb kihagyás után ma végre megint el tudtunk menni a zenés foglalkozásra a Hangolóra, nagyon boldog volt Picúr, h. megint gyerekek közt lehetett, már biztosan unta a képemet.

ápr. 6 - Picúr eddig is jól boldogult a lépcsőházban való fel és lemászással, de most új figurával nyomta és nem térdeit tette fel a lépcsőn hanem talpát, olyan pókszerű járást produkált, nagyon ügyes!

ápr. 7 - Voltunk kontrollon a Rehabilitáción és elengedték a kezünket, befejeztük a Vojta - féle terápiát. Délután játszottunk és most először tette vissza a karikákat a botra, olyan boldog voltam, agyonpuszilgattam.

ápr. 8  - Végre átestünk a 15 hós oltáson is, jól viselte.

ápr. 10 - Egyre magasabbra kapaszkodik, sőt nyújtózkodik, éppen hogy csak a lábujjai érnek le. Sokszor álldogál egy kézzel kapaszkodva, gyakrabban rakja le a sarkát is már.

ápr. 11 - Ma voltunk először "Dévényezni", Vera masszírozta mindenféle pozícióban, jól tűrte, csak a végére már elfáradt. Masszírozta a száját is, komolyan mondom délután már összeszorított szájjal grimaszolt. Este babalátogatóba mentünk Hannához, nagyon cukik együtt.

image-241d123fc454790b593451801b818f9a53bd84724e6fe4feb4506ad67509f168-v.jpg

ápr. 13 - Ma munkában voltam átbeszélni néhány dolgot, addig Picúr Körivel később Apával volt, most nem sírt ébredés után, hogy nem talált.

ápr. 19 - Hosszú kihagyás után elmentünk usziba a hidroterápiára, nagyon élvezte a vizet, remélem nem lesz megint taknyos.

ápr. 21 - Kivételesen délután próbáltuk meg az egyéni órát, de Picúr nem nagyon volt hajlandó együttműködésre.. Délutáni alvás helyett is csak a kocsiban volt hajlandó sunyni aztán meg fel kellett ébresztenem és ezt láthatóan nem viselte.

ápr. 22 - Megvette Apa az új könnyen összecsukhatós sport babakocsit, ami kicsi és könnyű is, utazáshoz ideális, nagyon örültem neki.

ápr. 23 - Ma két kezét használva nyitogatta a formabedobó dobozát, azaz fedelét fogta és másik kezével szedte ki a játékokat. Igaz néha jól odacsukja a kezét de majd csak rájön.

ápr. 25 - Ma bevittem Pindurt a cégbe mert volt elintéznivalóm és jól elvolt a kollégákkal, aztán Andi elaltatta a babakocsiban. Jó volt kicsit valami mást is csinálni. Délután unokatesóval játszott.

img_20160425_183107.jpg

ápr. 27 - Megint totálisan taknyos szegényem...

ápr. 28 - Újra ez a fránya hörgős köhögése. Ma kacagott úgy igazából csikizés és viccelődés nélkül, azon ahogy rimánkodtam ajajajaj amikor eldöntötte az általam épített kockatornyot, csodás!

ápr. 30 - Idén nem tudtunk elmenni májusfát állítani, mert én is lebetegedtem, csak most a megfázásom mellé egy kis mellgyulladás - mastitis - ezt is megéltem. :/ szörnyü.

Szólj hozzá

napló