2016. jún 11.

'16 májusi feljegyzéseim

írta: IgenPicur
'16 májusi feljegyzéseim

betegek és betegek vagyunk... buáááááá

máj. 2 - Addig dolgozott míg el nem érte a pulton a lisztes zacskót, hihetetlen magasra tud nyújtózkodni, szinte csak a nagy lábaujja éri a földet, az eredmény magáért beszél. 

maj_2.JPG

máj. 3 - Na végre eljutottam Dokihoz aki rendesen lehordott, hogy a mastitis (emlőgyulladás) végett miért nem mentem azonnal az ügyeletre, ha lázas voltam és fájdalmaim voltak és hogy minek fejtem és minek nyomogattam... Hát nem volt más ötletem és irtózom a kórháztól. Szerencsére antibiotikumtól minden rendeződött. A tejem rendesen megcsappant, remélem nem apadok el teljesen... mindenesetre szedem a tejserkentőket.

máj. 6 - Megtörtént Picúr első hajvágása a fordrásznéninél. Még meg kell szoknom ezt az új arculatát, de így is nagyon cuki.

maj_6.jpg

máj. 7 - Végre szép idő van és retro horgászversenyt szerveztek a fiúk, egész nap kint voltunk a szabadban, nagyon élveztem, jó volt nagyon. Apa 2.helyezett lett, de különdíjas a legnagyobb halacskával.

maj_7.JPG

máj. 9 - Most először totál lázas Picúr a fogzástól, nagyon szenved, még ilyen nem volt, egész nap rajtam lóg, szerencsére estére minden normalizálódott, meglátjuk meddig.

máj. 12 - Nem hiszem el hogy megint megfáztam és ledöntött lábamról, és bekaptam valami csúnya hasmenést is :(.

máj 13 - Szilárd Papa temetése volt délután, barátnőm nagyapja akit nagyon szerettem, mert olyan igazi jó lélek, sajnos a szíve eddig tartott ki, a 81. születésnapját már nem ünnepelhette meg. A Jó Isten vigyázzon rá!

máj. 14 - Ma a profi kipakolás napja volt, ruhákat, edényeket, zoknikat, szekrényből vagy fiókból, táskából, dobozból erre volt ma rákattanva, én meg pakolhattam vissza...

maj_14.JPG

máj. 16 - Kegyetlen pünkösdi hétvége után végre B. hazaért a Tiszáról, már nagyon elfáradtam a betegeskedésbe és Picúr sem kímélt, egy kicsit sem.

máj. 17 - Még mindig nem vagyok jobban, de dokinéni nem mondott semmit, majd a laboreredményekből meglátjuk... csak addig el ne patkoljak.

máj. 18 - A hasmenés végett le kellett mondanom Picúr mai foglalkozásait, képtelen vagyok kimozdulni. B. elvitte délután Picúrt sétálni meg mamához, tudtam aludni kicsit.

máj. 21 - Délutánra összeszedtem magam kicsit és elmentünk T.-hez kerti sütögetést szervezett. A napocska melengetett, kicsit tudtam enni is, kezdek jobban lenni, csak az autózást nem bírom. Picúr haverokkal jót szórakozott persze.

 maj_21_renamed_by_iws.jpg

máj. 22 - Este fagyiztunk, jó volt sétálni. Picúr mindent mutatóujjával és a szokásos ba vagy be hanggal kisérve kommentál, nagyon érdeklődő és mindenkit jól megnéz. Utána hintáztunk, mert Apa csinált hintaállványt is ugye, kész játszótér már az udvar.

maj_22.JPG

máj. 24 - Ma végre találkoztunk a kicsi Stefivel és kedves szüleivel, 3 hónapos a Kiscsillag és ők is a Gézengúzba járnak, közös vonásuk van a gyerekeinknek mondanom se kell. Mintha magamat és az akkori aggályaimat láttam volna... totál dejavu. Biztosan találkozunk még nagyon szimpatikus család. Előtte Hangolón voltunk és Picúr nagyon élvezte mint mindig.

maj_24.JPG

máj. 26 - Ma új Huple mutatványt tanított nekünk Gabi és nagyon bejött a kukucska játék, guggolásból a felállás, remélem otthon nekem is ilyen szépen engedelmeskedik az úrfi. Viszont elmaradt Picúr ismétlő oltása, Dokinéni nem volt és nem szóltak. De legalább megmértük 73 cm és 7,5kg, Nekem úgy tűnt többet nyúlt, de lehet azért mert ilyen kis soványka. Múlt héten 8kg-t mértem, fogyott vagy mi én már nem is tudom követni, bár a gyatra evészet mellett nem csoda.

maj_26.JPG

máj. 28 - Fantasztikusan szép idő volt és sütögéltünk, gulyást főztünk pár baráttal és megvolt az idei első kinti fürcsizése Picúrnak, nagyon élvezte placccs - placccs.

máj. 29 - Nagyon ügyesen használja a jeleket amit tanultunk, mindent próbál mutogatva elmagyarázni amit sokszor persze nem értek mert elég nagy az összevisszaság, sokat gagyog hozzá de most főleg minden ba vagy be vagy eb. Zenére most már nem csak dülöngél hanem rogyaszt a térdével, ritmikusan, nagyon viccesen kombinálja a mozdulatokat.

máj. 31 - Elvittem Dokihoz mert most meg a szeme gyulladt be és egész éjjel csak vakarta míg be nem dagadt, azért volt benne egy jókora hiszti is, takony meg köhögés persze standard... adjak Aeriust meg Ventolint, klasszik program...

Szólj hozzá

napló