2016. okt 13.

'16 júliusi feljegyzéseim

írta: IgenPicur
'16 júliusi feljegyzéseim

még mindig imádom a nyarat :)

júl. 2 - Újabb horgászverseny adott lehetőséget, hogy kimozduljunk és Picúr lásson valami újat, utána Tibiékhez mentünk grillpartyzni. Persze mindenhol jól érezte magát, ahogy vártam.

júl. 6 - "Ketteske" prenatális ultrahangja és vérvétele volt, eddig minden rendben.

júl. 7 - Ma Zsófi pesztrálta Picúrt míg én a takarítási elmaradásomat próbáltam behozni.

júl. 9 - Kánikula a hétvégén, sokat pancsiztunk, kis medence nagy medence Picúrnak mindegy csak víz legyen.

jul_1.jpg

júl. 11 - Kertiparti a kollégákkal, csuda jó volt őket újra látni.

júl. 12 - Rita és Orsi volt látogatóba, Picúr nagy örömére kapott Dörmit és az egészet mindjárt meg is ette, Anyától ritkán kap ilyet.

júl. 14 - Meglátogattuk Hannát kicsit, elromlott az idő, elvileg hétfőtől lesz javulás. 

júl. 20 - Koraszülött utógondozásban voltunk Újvárban, kicsit elkeserített, hogy kicsinek találják Picúrt, főleg, hogy kicsi a feje, most mit csináljak fújjak bele az orrába? Ők meg a neonatológiai növekedési görbével jöttek, lassan pénzt kell gyűjtenem nyújtópadra, hogy az orvosok végre elégedettek legyenek Picúrral... Pedig annyira ügyes... :/

júl. 21 - Ma egy egész "milácikot" kikanalazott egyedül, mindenhol volt belőle persze még a hátán is, de legalább akarja, akkor meg hagyom csinálja.

júl. 22 - Felrakja és leszedi a kupakokat, most nagyon rákapott az össze ill. szétszerelésre, ügyes az én kis Drágám.

júl. 23 - Ma voltunk Józsibácsinál egy közeli Doki vagy természetgyógyász nem is tudom micsoda, pozitív volt a találkozó, meglátjuk mi lesz belőle. Délután pancsi persze és fagyizás.

jul_2.jpg

júl. 24 - Esik egész nap, utálom.

júl. 25 - Reggel vérvételre rohantam, az integrált teszt másik fele. Hogy hívhatok már pénteken az eredmény végett, de minek, nem akarok.

júl. 27 - Benéztünk a Chili-be, picit dögönyözték Picúrt én meg addigis pihentem fejben.

júl. 28 - Villával ette az ebédet, csináltam a falatkákat neki. Vicces volt felszúrta a villára a kaját aztán levette és kezével tette a szájába, mindegy ez is jó finom motorika gyakorlat.

júl. 29 - Horgásztunk délután, dög meleg volt, Picúr bírta, lényeg h. kint legyünk a szabadban, még izzadtan is jó.

júl. 30 - Fürcsiztünk sokat ma is. Este rajzoltunk, nagyon élvezi az új mágnestábláját és a firkálást.

jul_3.JPG

Szólj hozzá

napló kivizsgálás