2015. aug 03.

'14 decemberi feljegyzéseim

írta: IgenPicur
'14 decemberi feljegyzéseim

A nagy feladatok és a türelempróba hónapja

dec. 1 - Picúr ma egy hetes és már decembert írunk, hogy telik az idő... Ma voltam varratszedésen, fura érzés volt Dr. Naggyal, mentegetőzött picit úgy érzem. Na de nem baj ez ilyen lett.

dec. 2 - Bementünk a cégbe elintézni a papírokat, jó volt látni a srácokat, de valahogy olyan idegennek éreztem az egész környezetet... a sok kíváncsiskodó kolléga meg a kérdések... aztán siettünk a kórházba.

dsc_0485.jpg

dec. 3 - Gyorsan telnek a napok, alig van időm valamire, mert állandóan vagy fejek, vagy mosok. Még nem hoztam be a lemaradást ezen a téren :). Voltunk Újvárban, azzal fogadtak minket, hogy lehet Picúrnak Down-szindrómája van. Így hangzott a kijelentés: "Máme podozrenie, ze má morbus down...". Teljesen kikészültem.

dec. 5 - Rossz érzéssel mentünk be a kórházba az egész Down-téma végett, állandóan figyeljük, keressük a jeleket, pásztázzuk a gyereket... Most olyan idegennek tűnik nekem.

dec. 6 - Mikulás van, Kisfiam első ünnepe, vettem neki egy kis textil csizmát és megtöltöttük finomságokkal, bevittük a kórházba a nővérkéknek.

dec. 7 - Ma nem mentem templomba, de B. elment imádkozni, hogy a fiunk szép, nagy és egészséges legyen. Vele imádkozom, gyakorlatilag minden óra, minden percében. Annyira féltem a fiamat....

dec. 8 - Ma vették le a vért a genetikai vizsgálathoz, elvileg 3 hétig tart a labor, aztán lehet eredmény. Már mindenki tudja, hogy várunk a tesztre... Nagyon fura érzés.

dec. 11 - Egy újabb nehéz nap a kórházban. Ma szóltak, hogy Picúr szívén 3 lyuk is van, kamrai és pitvari sövényhiány. Ez is összevághat a Down-nal, egy ideg vagyok, sírtunk mind a ketten. Ennyi rossz nem jöhet össze.

dsc_0491.jpg

Picúr ca 1,4 kg a világ talán legkisebb cumijával

dec. 17 - Reggel csörög a telefon, idegen szám, talán a kórház? Igen, hívtak, hogy jó lenne ha ma vagy holnap bemennék. Azt hittem baj van. De NEM! Azért hívtak, mert Picúrnak elkezdődik a tanulási idő és együtt lehetünk.

dec. 18 - Ma van a születésnapom, de valahogy ez annyira eltörpült. Szivem meglepett az ötlettel, hogy tartsuk meg és a karácsonyt is. Behozta azt a hatalmas és gyönyörű fenyőt és feldíszítettük. Megható élmény volt, imádom a férjemet. Este mindenki eljött és segítettek díszíteni - köszönteni, jól esett nagyon.

dec. 19 - Reggel kontrollon voltam Dr. Nagynál, átnézte újra a genetikai vizsgálatok eredményeit, Ő kizártnak tartja, mert hogy az eredmények jók voltak és Ő nem észlelt semmi szokatlant. Megnyugtatott. Ebéd után bevonultam az újszülött osztályra. Picúr még nincs velem, még eltart pár napig. Azt mondták talán holnap áthozzák, akár inkubátorostól is... Hiányzik B., újra elválasztottak minket egymástól. Picit fáj ez is.

dec. 20 - Nagy nap a mai, szobámba hozták Picúrt inkubátorban. Még nem vehetem ki és gyakorlatilag alig csinálhatok vele valamit, de boldog vagyok, hogy állandóan mellettem van.

dec. 21 - Túl vagyunk az első közös éjszakán, alig aludtam. Picúr is nyugtalan volt, még tanulnunk kell sokat, együtt. Jött B., ez annyira jó volt. Most voltunk először együtt így hármasban. Csak mi hárman egyes-egyedül!!! Este újra nagyon hiányzott, szeretem őt nagyon, mindent hozott amit kértem, mindent megtesz értünk, gondoskodik rólunk, boldog vagyok és hálás az Úrnak, hogy segíti utunkat. 

dsc_0498.jpg

dec. 22 - 1600 g. Ma voltak a heti vérvételek és a szemvizsgálat, szerencsére nem mondtak semmi negatívat. Picúrt már profin pelenkázom az üvegen keresztül, gyártja a csomagokat, pukkantgat jókat, tiszta apja... Apropó apja, nagyon hiányzik nekünk.

dec. 23 - 1640 g. És 30 nap inkubátor után kivettük Picúrt a kis házikójából a pólyába. Próbálunk cumizni is és megtartani a testhőmérsékletünket... Meglátjuk mi lesz. Este jön Apa, ez meglepi lesz neki. Nehéz éjszaka volt, egész végig lestem a figyelő monitort, hogy nehogy baj legyen és Picúr visszaessen.

dec. 24 - 1690 g. Karácsony. Picúrka kapott Apukájától pici karifát amit gondosan feldíszítettem. Délután együtt volt a család, kaptam egy angyalkát a láncomra, Picúr is az, de Őt a szívemben hordozom. Szeretlek titeket életem férfiai.

dec. 25 - 1740 g. Kialvatlan vagyok, de még bírom, egyszerűen nem merek aludni, nehogy baj legyen, még akkor is ha rá van kötve a monitor. Minden lépéssel tovább, már ügyeskedik a cumival, 30ml képes. Fantasztikus eredmény.

dec. 26 - 1780 g. Volt itt Apa, közben szobatársakat kaptunk, 2x Mounika, visítós kisbaba, sajnos megstresszelték a szülésnél. Próbálok neki segíteni, de nem akarok okoskodni.

dec. 27 - 1820 g. Egy újabb 7vége a kórházban, a napirend a régi, szerencsére jó a társaság, van mit röhögni egy kicsit, megpróbálunk egymáson segíteni. Apa meg vadászaton van, remélem nem fázik meg.

dec. 28 - 1880 g. Szombatról - vasárnapra éjjel megérkezett az első hó is. Reggel fehér tájra ébredtünk. Volt itt B., meglepetésül Picúrnak nem volt bekötve a szondája. Mától csak spontán eszik. Szondát csak akkor kapja vissza, ha nem bírná. Bár lehet így a súlygyarapodás is visszaesik pár napra.

img_20141228_171051_2.jpg

dec. 29 - 1970 g. Ma már egész nap egyedül papizunk. Nem kellett a szonda, éjjel sem, Picúrka tempója szerint megyünk így nem kell semmit erőltetni és hamarabb is etethetek. Elteltek az ünnepek, keveset alszunk, mert Mounika állandóan ordít... Hiányzik az otthon, és B.!

dsc_0023.jpg

dec. 30 - 1980 g. Végre ketteseben maradtunk Picúrral. Talán ma már nyugodtabban alszunk és létezünk...


img_20141230_161502.jpg

dec. 31 - 2020 g. SZILVESZTER. Pompás befejezése az évnek - Picúrka elérte a 2 kg-ot. Bízom benne, hogy hamarosan hazamehetünk, eddig minden jól alakul.

Szólj hozzá

napló koraszülött