2015. aug 03.

'15 februári feljegyzéseim

írta: IgenPicur
'15 februári feljegyzéseim

Ez a hónap a diagnózisról szólt

feb. 2 - Ma végre elértük a következő fontos mérföldkövet a 3 kilót. Csak így tovább Picúrka, szeretlek!

dsc_0085.jpg

feb. 8 - Ma van 2 hónapja, hogy levették a vért a genetikai vizsgálathoz és még mindig semmi visszajelzés. Picúrka egyre nagyobb és egyre szebb, bízom benne ez nem csak az anyai elfogultságom.

feb. 11 - A mai napon kaptuk meg a mi ítéletünket - ezt éreztem az első pillanatban. Megkaptuk a hírt, hogy ettől a naptól fogva az egész életünk megváltozik... Picúrka definitív és végérvényesen Down-szindrómás, sokkot kaptam, de össze fogom magam szedni, csak kell egy kis idő még.

feb. 12 - Ma már kicsit jobban érzem magam. Szerelmem sokkal jobban viseli mint én. Újra azt érzem, hogy nem szültem, hanem temettem. Ez rossz hozzáállás. Kitűztem gyorsan pár célt: 1. Senkit nem hibáztatok, főleg magunkat nem, 2. Elfogadom Picúrt olyannak amilyen, 3. Mindent megteszek azért, hogy az életünk a lehető legtartalmasabb legyen, 4. Kiélvezni ezt a baba-kort, és fogadni a gratulációkat.

feb. 13 - Úgy érzem az első sokkon és önsajnálaton túl vagyok. Ma már az ovin és iskolán agyalok. Kerestem pár fejlesztő otthon végezhető gyakorlatot mondókákkal egybekötve, nekiállunk Picúrral ártani nem árthat, talán így az idő is gyorsabban telik.img_20150214_093637.jpg

Picúr 3,3 kg

feb. 24 - Apám ma 60 éves, de már nem tudjuk együtt megünnepelni, mert lelépett valahová valakivel...

feb. 26 - Anyámék válóperének napja, szomorú nap.

feb. 27 - Hízogatunk - 3760 gramm. Ma felhivtam a Gézengúz Alapítványt és a Pedagógiai Szakértői Bizottságot Győrben a korai fejlesztés témában, megpróbálok időpontot szerezni.

Szólj hozzá

napló korai fejlesztés Down-szindróma