2015. aug 03.

'15 januári feljegyzéseim

írta: IgenPicur
'15 januári feljegyzéseim

A súlygyarapodás kálváriájának hónapja

jan. 1 - 2030 g. Új év és új kezdet, igyekezni fogok mindent jobban csinálni mint tavaly, ennyi a fogadalmam.

jan. 2 - 2100 g. Szerelmem szülinapja. Sajnos még nem otthon ünnepeljük, de majd bepótoljuk, olyan jó hogy Ő van nekem. Sajnos Picúr belázasodott, taknyosok vagyunk így maradunk még pár napot. Ma volt a főorvos is, aranyos volt.

jan. 4 - 2160 g. Már úgy mennék haza, semmi új a nap alatt.

jan. 8 - 2300 g. Az első otthon töltött éjszaka Picúrral nagyon nehéz volt, szinte semmit nem aludtunk. Állandó orrszi-porszizás, sírás a szokatlan környezet végett.

jan. 9 - A mai nap sem volt egyszerű mondjuk így. Picúr még mindig nem adaptálódott, az éjjelek szörnyűek, de kitartó leszek igérem, mert tudom hozzá még sok türelem fog kelleni, csak bírjam ki, nekem ez egy hatalmas próbatétel. Ja, fogytunk pedig eszik amennyit kell. Este megállt a Dokinénink, megnézte a papírokat. Hát Ő is csak annyit mondott, "még egy jó genetika kellene és sínen vagyunk...". Kicsit aggódom, hogy ilyen sokáig tart a vizsgálat, nincs tőle jó érzésem

jan. 10 - Az éjjel megint csupa stressz, Kicsi nagyon nyugtalan volt. Átjött Hugi, dumáltunk, csak restelltem, hogy Anyut nem hívtam fel. Amióta bajok vannak Apuval és ennyire elhagyta magát nehezen boldogulok vele, szinte kerülöm, mert mindig szomorú és levert... én meg türelmetlen és fáradt.

jan. 11 - Már látható is, hogy kezdek teljesen kifáradni, azt sem tudom milyen nap van. Lényeg, hogy Picúrka napközben aludt és tudtam csinálni otthon ezt-azt... Szeretem ezt az életet, bár picit még görcsös vagyok és siettetem a gyereket. Türelmesebbnek kéne lennem, ez az év úgyis erről fog szólni. Kérem a Jóistent segítsen engem ebben.

jan. 12 - Ma elkezdtünk erőteljesen cicizni, látom Picúron hogy nagyon akarja, sokat kell még gyakorolnunk, mert hamar elfárad, utána jön a cumisüveg.

jan. 13 - Elkezdődtek a hasfájásos éjszakák... kész katasztrófa.

jan. 14 - Nagyon - nagyon nem megy a súlygyarapodás, kezdek pánikba esni --> 2320 gramm, egy hét alatt 20g az kuttyfing

jan. 15 - Ma voltunk tanácsadóba, Dokinéni kifogásolta, hogy nem hízott Picúr. Na pont ez a lecseszés nem kellett volna, most még idegesebb lettem. Elmondása szerint heti 200-250g-ot kellene produkálnunk. Nem tudom mi lehet, szerintem kifáradt a cicizésben, lehet mégiscsak keveset evett, lehet fázik vagy melege van?, lehet ez még az antibiotikum kúra utóhatása...?? annyi minden jár a fejemben, mit rontottam el?

jan. 16 - Szemorvosnál voltunk --> korának megfelelő a szeme, ennyi. Két hét múlva kontrollra kell jönni. Lassan kezd orvos fóbiám lenni, már minden kivizsgálástól szinte rettegek, megint milyen rossz hír jöhet. Szivem ma hosszú idő után elment csavarogni egy jó kis Joe bácsi koncertre. Picúrral István a királyt hallgattunk, énekeltem neki, etettem-pelenkáztam-böfiztettem. Vajon emlékszik még a dalokra, egész terhességem alatt hallgattam és a kórházban is...

jan. 17 - Ma újra kétségeim vannak és főleg aggodalom+szorongás=idegbaj uralkodik felettem a genetikai vizsgálat végett. Úgy érzem túl sokáig tart már és ha valamit ilyen sokáig vizsgálgatnak nem lehet túl jó.

jan. 18 - Szuper vasárnap, sütkéreztünk, ettünk, fürcsiztünk, nevettünk, aztán este megint Picúr classic program ment telezabál, nem böfi, bukás, nyivácskolás, nem alvás.... Nem baj, most kínlódás is megéri, mert híznunk kell.dsc_0081.jpg

jan. 19 - Végre megmozdult a mérleg mutatója - 2520 gramm. Ma először fordult át hasról hátra. Ügyi!

jan. 21 - Ortopédia - csípővizsgálat okés, pipa.

jan. 22 - Tanácsadóban újra, meg lettünk dícsérve, mert szépen híztunk - 2700 gramm.

jan. 26 - Ma először sétáltunk hármasban. Büszke Apa tolta a kocsit. Ez újra egy nagyon boldog pillanat volt. Este kézhez kaptam az új Lansinoh mellpumpámat, jupí!

img_20150126_231447.jpg
Picúr estére kidőlt, 2,8 kg

 jan. 28 - Anyuék tényleg vállnak, megjött a papír a bíróságról, sokkolt egy kicsit. Újra átélem a saját válásomat... Azt, hog M.-nek milyen nehéz lehetett. Most ugyanazt a gyötrődést látom Anyun is :(.

jan. 30 - Újra szemorvos " Már sokkal jobb.." ennyit mondott. Akármit is jelent, örülök neki nagyon.

Szólj hozzá

szoptatás napló