2015. aug 04.

Kismama gyógyszerek

írta: IgenPicur
Kismama gyógyszerek

Prevenció és betegség esetére

A várandóságom folyamán és később szoptatás alatt is előfordult, hogy elkapott pl. a torokfájás, nátha, gyomorégés és ilyenkor sokszor fogalmam sem volt mit szabad / nem szabad bevennem. Ilyen esetekben cikkek és fórumok helyett inkább a tapasztalt barátnőimet kérdezgettem és sok jó tanácsot kaptam. Nyilván komoly és hosszú ideig tartó betegség esetén mindenképpen orvoshoz kell fordulni, de alábbiak biztosan nem ártanak.

Állandó jelleggel szedett vitaminok a Herbalife-tol:
Formula 1 - tejjel keverhető tápláló shake italpor, magas minőségű fehérje, kulcsfontosságú tápanyagok és gyógyfüvek keveréke és ha nincs időd enni ez gyors energiapótlásnak is megfelel.
Multivitamin - napi 1
Cell-u-Loss - immunrendszer serkentő és anyagcsere segítő napi 2
Forever Living B12 folsavval - 6. hónapig ajánlatos napi 1
Omega3 - 7. hónaptól a baba agyacskájának fejlődéséért
(Azért választottam ezeket, mert nem bíztam a reklámokból ismert márkás és drága szerekben, mindenképpen természetes növényi alapú, jól hasznosítható vitaminokat szerettem volna. Ha valakit érdekel üzenetben szívesen adok elérhetőséget Herbalife Tanácsadóra, aki egy nagyon jó barátnőm.)


Megfázás és\vagy influenza tünetek:
Oscillococcinum - gyengébb szer, ez inkább prevencióra alkalmas, ha a környezeted beteges vagy szezonja van
Paragrippe - erősebb szer, ha már kialakultak tünetek is
Coryzalia - náthára tuti, szénanáthára is szedtem
Homeogene 9 - torokfájásra
Septisan - torokfertőtlenítő szopogatós tabletta
Zöld árpa tea, kammila tea

Láz:
Napi 1 max. 2 csak paracetamolum tartalmú tablettát szabad bevenni, coldrex ilyesmi porok kizárva

Vashiány:
Ferrum Metallicum 9CH - napi 2x5 golyó akár vastabletta mellé is mert segíti a vas felszívódását
Rabenhorst Eisenblut szirup - vaspótlás akkor is ha nincs laborból vashiányod

Gyomorégés:
Sokszor picit enni, soha ne várd meg míg megéhezel,fel ne kelj az ágyból anélkül hogy ne kapál be ropit vagy kekszet, pár korty édes itókát, nekem így bevallt. Ha minden part szakad akkor Rennie.
Ami nekem még bejött: hámozott mandula, hideg rántotta, hideg tej

Szülés után:
Arnica Montana 30CH - sebekből felépüléshez
Ricinus communis 5CH - tejci beindító, már szülés előtt 1-2 héttel lehet kezdeni
Echinacea angustifolia 5CH - immunrendszer erősítés
Mindből napi 3x5 golyó, igény és állapottól függően lehet gyakrabban.

Még mielőtt önjelölt természetgyógyászként komolyabb vagy kevésbé ismert homeopatikumokat vennél be érdemes egyeztetni egy szakemberrel, vagy olyan gyógyszerészetben ahol adnak ilyen tanácsadást.

Szólj hozzá

terhesség