2015. aug 21.

Bölcsességek nemcsak Down-szindrómásoknak 1.

írta: IgenPicur
Bölcsességek nemcsak Down-szindrómásoknak 1.

A "másságról" és az extra kromoszómáról

A boldogság nem számolja a kromoszómákat.

Nekem van egy extra kromoszómám és tudom hogyan használjam!

A különleges gyerekek különleges szülőket csinálnak.

Én más vagyok! Más mint Te - de akkor is normális.

Az emberek többségének, akik azt hiszik magukról, hogy mások mint mindenki más, nem is a másság a problémájuk.

A Down-szindróma nem betegség, hanem kihívás.

Teljesen normális különbözőnek lenni. (Richard von Weizsaecker)

Normális számunkra csak az, amit megszoktunk. (Nelson Sampaio)

Nem az az igazságosság amikor minden gyerek szedhet az almafáról, hanem az amikor a törpe is kap létrát. (Alfred Buss)

Ők azért nevetnek rajtam, mert más vagyok. Én azért nevetek rajtuk, mert mind ugyanolyanok. (Kurt Cobain)

A dolgokat nem úgy látjuk, ahogy vannak. Aszerint látunk, amilyenek mi vagyunk. (Anais Nin)

A hasonlítgatás a boldogság vége és az elégedetlenség kezdete. (Sören Kierkagaard)

Mindig csak az jár a fejünkben, hogy mi hiányzik, ahelyett hogy arra gondolnánk amink már van. (Paul Tournier)

Az igaz barátok nem számolják a kromoszómákat.

Hagyd abba a plusz kromoszómám bámulását :).

Inkább legyek más, mint hétköznapi.

Az én gyerekem több mint a Tiéd, egyel több kromoszómája van.

Másnak lenni teljesen normális.

Mindig egy kromoszómával előbb vagyok.

Inkább vagyok egy génnel több, mint lennék Te.

Milyen jó, hogy mindenki más.

Nincs extra kromoszómám, neked hiányzik egy!

Néhány kedvencem képekben (Internetről)

Szólj hozzá

bölcsességek Down-szindróma