2015. okt 12.

Az én igen nagy férjem

írta: IgenPicur
Az én igen nagy férjem

1. házassági évfordulónk alkalmából

Megismerkedésünk 2013-ban Párommal elég viharos körülmények között zajlott és amikor igazán "összejöttünk" az szintén nem volt egy egyszerű történet. Én még egy kapcsolatban voltam, Ő meg már egy jó ideje egyedül. Minden kezdet nehéz, de mégis volt benne valami varázslatos ami a mai napig tart. Nem várakoztunk és nem próbáltuk egymást túl sokáig és 2014-ben boldogan össze is "bútoroztunk". Majd a költözködés örömei közepette fogantatott Picúr. Idén 2015 október 11.-én ünnepeltük első házassági évfordulónkat és magunk is elcsodálkoztunk rajta milyen gyorsan telik az idő.

Azt mondják az a bizonyos papír nem változtat semmin. Nem titok, de nekem már második nekifutásom ez a házasságom. Ezért is éreztem fontosnak, hogy templomi esküvőnk legyen. Tudtam a Jó Isten áldása kell, hogy velünk legyen és kísérjen minket közös utunkon. Az esketés kapcsolatunkat még őszintébbé és bensőségesebbé tette, mert komolyan vállaltuk, hogy amit Isten össze kötött azt ember szét nem választhat. Minden nap teszünk azért, hogy ami köztünk van az alapjaiban ne csak egy papíron létezzen, hanem a tetteinkben az egymás iránt kifejezett szeretetben, tiszteletben és megbecsülésben nyilvánuljon meg.

Azt mondják a gyermek(ek) születésével negatív irányba változik a házastársak kapcsolata. Picúr nem éppen "optimális" körülmények között jött a világra és nagyon sokat aggódtunk érte. Dupla annyi törődésre és figyelemre van szüksége mint egy normál fejlődésű gyermeknek. De a létével és pont azzal amiért más mint a többi tesz minket örökre jobb emberré. Kapcsolatunk még szorosabbá, erősebbé vált, mert együtt kellett átvészelnünk a nehéz pillanatokat. Minden apró örömöt egy csodának élünk meg. Boldogok vagyunk, hogy egyetlen egészként mi ketten, mint a jobb és bal kéz, képesek vagyunk bármilyen hihetetlen nehéz feladatot véghezvinni.

Mindenkinek kívánom, hogy saját párkapcsolatában, párjában találja meg az erőforrását, motivációját és vigaszát.Egy olyan embert aki mellett fel lehet töltődni, akivel a legnehezebb pillanatokban is lehet nevetni és akivel egy vita után bátran és durcáskodás nélkül lehet ölelkezni. Nekem ez megadatott és kívánom, hogy ez még legalább 50 évig kitartson.

e_b_2014_104.jpg

Köszönöm, hogy ilyen vagy, az én igen nagy férjem vagy!

"Mert kezdetben nem voltál Te sem,
csak a vágy volt...

És mégis éreztelek, és mégis tudtalak,
robbanva törni készültem feléd, ragyogva vártalak,
de még csak reszketés, sejtelem
voltál te is, voltam én is szívedben,
mégis tudtalak,
tündöklött bennem az eleve-bizonyosság,
hogy megszületsz gyöngéden s félelmetesen,
mert hiszem, hogy van eleve-elrendelés,
mert ehhez kevés az értelem."

Juhász Ferenc

Szólj hozzá

család hit párkapcsolat