2015. aug 03.

'14 novemberi feljegyzéseim

írta: IgenPicur
'14 novemberi feljegyzéseim

Az aggodalom és ijedtség hónapja...

nov. 21 - Egy rutinnak tűnő ultrahangos vizsgálaton voltam, majd kiderült, hogy Picúrka kb. 0,5 kg-al le van maradva az átlagtól. Kórházba mentem, estére nincs áramlás a köldökzsinóron és átvittek Újvárba a szülészetre. Majdnem császár lett este, de a gyerekorvos még kivár + megkapjuk a tüdőérlelő szurikat + infúziókoktélok.

nov. 22 - Ma csupa biztató eredmények voltak, mértek egész jó áramlásokat. Fáradt és kiidegelt vagyok, sokat sírok, fáj. Nem akarok császárt, hisz Picúr még olyan pici 30. hét!

nov. 23 - Ma egy másik doki ügyeletes, neki már annyira nem tetszenek a mért értékek, azt mondta hétfőn reggel megmondják / eldöntik kiveszik-e Picúrt. Lelkiekben próbálok készülni, de ez lehetetlen. Ma vasárnap van, este 5-ig mindenkit megszültettek, enyém a szoba, egyedül vagyok... Hiányzik B., őrületesen, nagyon félek!!!

nov. 24 - Reggel jött a főorvos és ott volt a kivizsgáláson, utólag tudtam meg csak rá vártunk és egyébként el is volt döntve, hogy kiveszik a babát. Ez a szó SEKCIA és a kijelentés, hogy a terhességet be kell azonnal fejezni sokkoló volt. Aznap 11:20-kor megszületett Picúr.

dsc_0482.jpg

Első fotó Picúrról, itt 3 órás

nov. 25 - Még nem láthattam a Picit, de mondták jól van, megnyugodtam. Elkezdtem tejet lefejni. Délben állítottak lábra, a heg őrületesen fáj. Este végre láttam Picút, gyönyörű!

nov. 26 - Ma hoztak kézi pumpát, talán azzal belövell a tejci. Napról - napra alakulgat. Szobatársamnál már itt a gyereke, irigykedek és sírok, azt hiszem depressziós vagyok.

nov. 27 - Ma volt itt Peti, Andi küldött elektromos pumpát. Most minden a tejcsinálásról szól. Azt mondták minden csepp számít és kell. Csinálom. Ha belegebedek is!

nov. 28 - Ma reggel azt hittem hazamehetek, teljesen beleéltem magam, hogy megyek. Aztán nem így lett, végülis legalább + 1 napot Picúr mellett lehetek. Már jól vagyok!

nov. 29 - A szabadság első napja. Délben jött értem Szerelmem, annyira jó érzés volt hazamenni. Teljesen kicseréltek. Vettünk ádventi koszorút, B. holnap elviszi a templomba megáldatni!

nov. 30 - Első ádventvasárnap és mi a gyerekünk nélkül gyújtottuk meg az első gyertyát. Átmentünk Kurtába, jól esett picit mozogni. Nagyon hiányzik Picúr.

Szólj hozzá

szülés napló